Ostutingimused

  1. ÜLDTINGIMUSED
    1. Aknakate.ee e-pood müüb Aknakate OÜ poolt toodetud Kliendi poolt antud info alusel eritellimusel kardinaid. Toodang on valmistatud ja komplekteeritud Tallinnas Kakumäel.
    2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.aknakate.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku Aknakate OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete tellimise ja ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
    3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid ilma etteteatamata. 
    4. Müüja andmed:
      Aknakate OÜ; Reg. nr. 11064256; Kakumäe tee 37, Tallinn 13516, Harjumaa, Eesti Vabariik; Telefon (+372) 68 28 440; Email: info@aknakate.ee
  2. TOOTED
    1. E-poes kuvatavad Tooted toodetakse ja komplekteeritakse vastavalt kliendi tellimusele Aknakate OÜ tootmisruumides Kakumäe tee 37, Tallinnas. Nimetatud toodete saadavus tagatakse mõistliku koguse piires.
    2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et tellimuse täitmine ei ole e-poes lubatud ajaga võimalik, kontakteerub Müüja Kliendiga ning pakub välja kiireima võimaliku lahenduse. Kui Klient ei ole pakutud lahendusega nõus, tagastatakse Kliendile kogu ostusumma seitsme tööpäeva jooksul.
    3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest. Vähesel määral värvitooni, detailide või mehhanismide erinemine toodetel on e-poest tellimisel kliendi võetud risk. Eritellimusel toodetud ruloodele ei kehti 14 päevane kauba tagastamise õigus, lähtuvalt võlaõigusseadusest (VÕS § 53 lg 4 p-d 2 ja 3 koostoimes § 56 lg 1). 
    4. E-poes kuvatavad fotod, videod ja illustratsioonid Toodetest on Aknakate OÜ vara, mida võib kopeerida või teistes kanalites presenteerida ainult Aknakate OÜ kirjalikul loal.
  3. TOOTE HIND
    1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
    2. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohandatakse Kliendi ja Aknakate OÜ vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
  4. OSTU SOORITAMINE
    1. Klient komplekteerib hinnakalkulaatoris soovitud Tooted vastavalt juhistele. Kui Tooted valitud, sisestage enda andmed. 
    2. Tellimuse vormistamiseks tuleb vajutada “Vormista tellimuseks ja maksa!” nuppu, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.
    3. Pärast nõutud andmete sisestamist  ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides “Saada tellimus ja maksa“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.
    4. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul  “Tagasi kaupmehe juurde”.
    5. Pärast Toote eest tasumist saadab müügiesindaja Kliendi e-postile tellimuse kinnituse 2 tööpäeva jooksul.
    6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
    7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
  5. MAKSEVIISID
    1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay, Liisi ID) 
    2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.
    3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele. 
  6. KOHALETOIMETAMINE
    1. Tulete ise järgi Kakumäe tee 37, Tallinn  0€
      Lahtioleku ajad E 08.30-18.00, T-N 08.30-17.00 ja R 08.30-16.00
    2. Tarnime kaupa Eestis koostöös ELS Kulleriga, (tasutakse kauba kättesaamisel vastavalt Omniva hinnakirjale).
    3. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.
    4. Tellimus täidetakse 22 tööpäeva jooksul.
    5. Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest koheselt kullerit kohapeal informeerima ja saatma vastava sisulise kirja e-posti aadressile: info@aknakate.ee või helistades (+372)68 28 440.
  7. TELLIMUSE TAGASTAMINE JA ÜMBERVAHETAMINE
    1. Tulenevalt võlaõigusseadusest ei kehti kliendi poolt antud sisendi alusel eritellimusel valmistatud tootele 14 päeva jooksul tagastamise õigus (VÕS § 53 lg 4 p-d 2 ja 3 koostoimes § 56 lg 1). Müüja võib toote ümber vahetada, kui põhjus on seotud toote kvaliteedi või funktsionaalsusega. Müüja ei võta kaupa tagasi, kui tagastamise põhjuseks on valesti sisestatud lähteandmed e-keskkonnas või kerged värvitooni erinevused e-poe piltide ja kliendile saadetud ruloo vahel.
    2. Toodete vahetamiseks tuleb Müüjale esitada vahetamiseavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Vahetamiseavaldus saab esitada saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile info@aknakate.ee. Müüjale saabunud tagastusi aktsepteeritakse üksnes koos avaldusega.
    3. Ümbervahetatav Toode ei või olla kahjustunud või kasutamisjälgedega. Toode peab olema pakendis. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. 
  8. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
    1. Müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.
    2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 nädala jooksul peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja tellimuse või arve numbri e-posti aadressile info@aknakate.ee. Toote puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada toote kasutamine.
    3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
    4. Esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.
    5. Tarbijal on õigus nõuda Müüjalt  Toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada, toote parandamine või asendamine ebaõnnestub. Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
    6. Tarbijal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.
    7. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud, Müüja. 
    8. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).
    9. Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu, puudub ostu sooritamist tõendav dokument. Müüja ei hüvita toote valesti paigaldamisega või kasutamisega seotud kulusid. Müüja vastutab toote paigalduse eest juhul kui selle on teostanud müüja või müüja esindaja.
  9. VASTUTUS
    1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
    2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.
    3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.
  10. PRIVAATSUSTINGIMUSED
    1. Kõiki Aknakate OÜ e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse austusega ja kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.
    2. Aknakate OÜ rakendab kõiki ettevaatusabinõusid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel. Aknakate OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning Aknakate OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
  11. KASUTUSTINGIMUSED JA NENDE MUUTMINE
    1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
    2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
    3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
    4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud  Toote hind ekslik.
  12. MUUD TINGIMUSED
    1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
    2. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@aknakate.ee või helistada telefonil: (+372)68 28 440
    3. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
    4. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin.
  13. KLIENDITUGI
    1. Klienditoe e-posti aadress on: info@aknakate.ee. Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.

Kliendid kiidavad